El valor de les coses

"El valor de les coses no està en el temps que duren, ni tan sols en l'intensitat amb la que succeeixen. Per això, hi ha moments inolvidables, coses inexplicables i persones incomparables... com sou vosaltres".

Aquest bloc ha rebut aquests dies dos premis. Són aquelles felicitats petites, de les que tot sovint parlem...


Un, el premi VIOLETA. Atorgat pel bloc Poesiaula, Gràcies Isabel!


Aquest premi representa, segons els seus creadors, les sensacions que el color violeta aporta a la nostra ment.
Es dona als blocs que tenen algunes de les sensacions d'aquest color. Com poden ser: Màgia, Encanteri, Magnetisme... i tot allò que d'alguna manera té quelcom que el fa especial. Les normes són les següents:
Exhibir el Segell Violeta al bloc amb les normes, indicar els blocs que consideres que mereixen aquest segell, avisar als indicats i escriure dos poders màgics:

1) Teniu realment, el poder de les paraules..., permetent que elles també floreixin ara per primavera...
2) Teniu la màgia de la passió per la vida, i les vostres imatges, ens fan obrir els ulls per veure tot allò que potser ens haviem perdut fins ara...

En anteriors ocasions a l'hora de repartir premis: Una, vaig "passar-los" tal i com regien les normes.
L'altra, vaig deixar la porta oberta per a qui tothom que vulgués pugués agafar-se el premi, ja que és una feina que no m'agrada gens haver de "triar" entre tots els blocs, quan cadascún d'ells te quelcom que m'aporta, m'agrada i m'enganxa per sempre més.

Amb el permís de les persones a qui els vaig fer extensiu en anteriors ocasions, no els repetiré aquest cop (que no vol dir que no els posés a la llista davant de tot, eh?).

Passat el temps, per aquest camí m'he anat trobant moltes flors noves (per a mí) que em fan el camí del dia a dia més lleuger i agradable. Segurament molts ja els coneixereu però per tal d'anar estrenyent aquests lligams els indico tot seguit.
Així, els meus blocs màgics són:
Petits detalls
... i molts i molts i molts més, que no acabaria mai


I l'altre premi, és el Premi Dardos, un premi que entendré com a constància i "saber fer " de la persona que hi ha al darrera de cadascun d'aquests blocs, on cada nou post és com trobar-se amb un petit tresor de coneixements, d'empenta, i d'entusiasme, (tampoc incloc cap dels blocs d'ocacions anteriors, que em perdonim si us plau!).
Aquest m'ha arribat de la ma de Paralelo ADN, Gràcies Logan y Lory!

I el lliuro a:
... i tants i tants i tants d'altres sense els quals això, no seria el mateix...

I per acabar, dic el mateix que l'altre cop perquè així ho sento dins meu:
Pels vostres sentiments, per l’aprenentatge, per un somriure trobat, per una dolça abraçada, perquè em doneu ales per seguir tirant endavant amb els vostres comentaris ..., per tot això i més us el dedico a TOTS vosaltres que camineu amb mi ...

Suposo que ja els coneixeu tots, però si n'hi ha algun que no, si us plau no el deixeu de visitar, n'estic segura que la seva màgia us enganxarà com ha fet amb mi !!!

37 comentaris:

Isabel Barriel ha dit...

Gràcies Assumpta!

La Caperucita que se enamoró del lobo. ha dit...

Moltissimes gracies!
m'ha fet il·lusio

Molts petons

Rita ha dit...

Moltes felicitats!! Uns premis ben merescuts!
Petons!

Albanta ha dit...

Ets un sol Assumpta!! Molt merescuts els dos premis... I gràcies pel que em pertoca.
Hi han molts dels blogs que encara no conec així que aniré passejant poc a poc per ells...
Una abraçada maca!!

Patrícia Montañés ha dit...

Hola! He arribat aquí i he decidit llegir el teu post. El títol ja m'ha cridat l'atenció jaja
M'ha agradat molt el primer escrit que hi ha, que parla del valor de les coses. Realment és molt cert i m'ha agradat molt!
Aniré passant per aquí. Un petó!

myself ha dit...

Moltes gràcies Assumpta! M'ha fet molta il·lusió que m'incloguessis en aquest grup de blocs! Molts no els conec però a poc a poc els aniré descobrint.
Petons!

rebaixes ha dit...

Estem lligats a moltes coses, però el valor que donem a les paraules potser un dels principals, amb elles ens hauriem d'entendre al menys..
Et felicito per els premis. Tu en fas bon us,i et mereixes els distintius, que al fi i al cap com en cursa de relleus has d'adjudicar... Feina hi ha i compromís, això també ho dius,...
Actes com aquest impulsen i comprometen, exaltel i enalteixen i fan mantenir el nervi tens davant la possible defallida. Anton.

menta fresca, aufàbrega i maria lluisa ha dit...

ei!!! moltes gràcies.
Estimava molt al pare, es nota oi?
un petó.

Anna ha dit...

Moltíssimes felicitats i Moltíssimes gràcies Assumpta.

Molts petonets de dissabte mandrós.

Ferran Porta ha dit...

Una enhorabona sentida, Assumpta, pels premis. Com saps, no fa gaire que ens hem conegut a la catosfera, però ja ets un dels meus fars virtuals.

Gràcies, també a tu, per ser-hi. I una abraçada.

kweilan ha dit...

Moltes gràcies per haver pensat en mí. Em fa molta il.lusió. Una abraçada i felicitats pels dos premis teus!!!

kalidoscopi ha dit...

Assumpta,
Moltes felicitats pels teus dos premis, te'ls has guanyat a pols.
I moltes gràcies per haver pensat en el meu blog.
Una abraçada.

Trini González Francisco ha dit...

Enhorabona Assumpta! I moltes gràcies per haver pensat en la meva suradora i humil casa on tota persona de bona fe és ben rebuda.
I moltes gràcies també per oferir-me l'oportunitat de conèixer altres cases, de ben segur tant interessants i engrescadores com la teva.

khalina ha dit...

felicitats pels premis rebuts Assumpta. I felicitats a tots els premiats. Anirem visitant nous llocs màgics

Anònim ha dit...

Gràcies Assumpta.

Cèlia ha dit...

Sempre tens bons sentiments i això diu molt d'una persona!

Logan y Lory ha dit...

Assumpta, muchísimnas gracias por esta distinción, pero sobre todo por saber que eres una de nuestras seguidoras. Eso es lo que nos anima y nos llena de orgullo, porque un blog solo sería una sería de páginas escritas por los autores y son sus seguidores los que lo aúpan o revalorizan.

Un millón de gracias y nos lo llevamos puesto. Lo publicaremos próximamente.

Un abrzo

Dan ha dit...

Eiii
Moltes gràcies! Tot un honor
:-)

fanal blau ha dit...

assumpta...

passo un momentet a corre cuita per agraïr-te...

moltes-moltíssimes gràcies! jo que fa ben poquet que rondo per aquí...i tant bé que m'hi sento...!!!

Felicitats pels teus i una gran abraçada!

Tornaré...

Els del PiT ha dit...

Uuuuaaalaaa!!!
Moooltes gràcies per haver pensat en el PiT, un blog sense poder de les paraules ni màgia de la passió per la vida, ni encant, ni res de color lila, però que segons tu ha merescut el premi dardos, la qual cosa ens fa moooolt feliços!
També pensem que et mereixes aquest parell de premis tant com nosaltres mereixem un cafè que ens has promès (no hem sabut trobar la cuina del "des d'on"...)
Gràcies bonica pel 50% del premi, ara només ens cal inventar el premi diana i podrem fer una partida, ja et convidarem, hi hi hi...Seguirem buscant el cafè...
;-)

Una ha dit...

Moltes gràcies,ets molt amable.
Abrazos

Azu ha dit...

T'ho agraeixo molt i em sento molt il·lusionada, per saber que compartir moltes estonetes i molts pensaments.
Et mereixes molt aquests premis, perque sempre escrius coses que ens arriben al cor. Et diré una cosa que em van dir una vegada i te la diré en a tu... No canviis mai!!
Molts petonets

Eva ha dit...

Hola Assumpta... això si que no m´ho esperava... moltíssimes gràcies, m´ha agradat molt molt molt....
Enhorabona pels premis que t´han donat i estic ben segura que n´hi hauran molts més...
Una abraçada ben forta i estic encantada sempre de passejar per aquest blog....
Petons!!!

brancalúa ha dit...

Gracias miles Assumpta por este premio y sobretodo por esas luces de alegría que vas sembrando con tus comentarios.
Petons.Bicos

sargantana ha dit...

primer que res, felicitats per els premis que t'han donat
i despres gracies per compartirlos amb nosltres
em fa molt de goig estar entre tota aquesta gent tant maca
es el meu primer premi, i t'el agraiexo molt.
un peto,bonica!!

Agnès Setrill. ha dit...

Moltes gràcies Assumpta!
I quines boniques paraules.
Tu si que et mereixes tots aquests premis i molts més!

Assumpta ha dit...

Ostres!! Quin repartiment de premis més xulo :-)

Alguns dels que has citat són de persones molt especials per a mi, així que m'alegro moltíssim i felicitats a tu també per haver-los rebut!! :-))

Efrem ha dit...

Moltes mercès pel premi! M'afalaga molt i m'anima a continuar :)!

Anònim ha dit...

Moltíssimes gràcies Assumpta! per comptar amb mi i fer-nos aquest petit regal, per recordar-te de cada un de naltros :)

Txell Sales ha dit...

Benvolguda Assumpta! Moltíssimes gràcies pel detall. M'ha fet molta il.lusió. Txell

Joana ha dit...

Assumpta,
Moltes felicitats pels teus dos premis, te'ls has guanyat merescudament
Quin repartiment de premis més bonics.
.
El valor d'una cosa només es reconeguda quan es perd.No sentiu esl comentaris que fan quan es mor una persona important!El deixen dal de l'altar i en canvi segur que quan era viu si l'haguessim pogut xafar ho hagessim fet.
Tens bons sentiments i això diu molt d'una persona com tu
No canviis mai Assumpta!
Ets de le poques persones que he conegut en l'ambien laboral uqe vic ara que ha seguit el mateix ritme d'afecte
Gracies
Joana

iruNa ha dit...

Primer de tot felicitats per aquests dos premis! i després... moltissimes gràcies per pensar en mi. No sé jo si me'l mereixo però t'agraeixo aquest regal.
No sé si saps però d'un temps ençà no segueixo aquests "jocs" dels premis així és que no tinc intenció de continuar repartint regalets. Espero que no et sàpiga greu ni que t'ho agafis com una mostra de desinterès o passotisme perquè no és així eh?!
una abraçadeta molt gran guapa!

Garbí24 ha dit...

Gracies , es tot un plaer . I si es molt dificil donar premis ja que tots tenen allo especial que ens engantxa . Al gun dia en prepararé un , però aviso que serà per tothom , no vull haber de triar .
Una forta abraçada , encara que virtual .

Ma-Poc ha dit...

Moltes gràcies Assumpta! És el primer regal que rebo al blog i em fa molta il·lusió!!! Una abraçada :)!!!!

Blaudemar ha dit...

Oh! Moltes gràcies, Assumpta! Em fa molta il·lusió!
Espero que el llibre, quan el tinguis, no et defraudi. A mi, m'ha agradat molt.
Una abraçada!

rits ha dit...

oh!
Moltíssimes gràcies!
m'ha afalagat molt!
un petó ben gran

Violeta ha dit...

Assumpta, et dono les gràcies per haver pensat en mi.

Molts petons.