Cigonyes

Participació en el 82è Joc Literari. Proposta d'en Jesús M.Tibau, des del seu bloc: "Tens un racó dalt del món"

"Diàleg entre cigonyes"

- Per fi l’hem trobada amor meu!
Aquesta serà la nostra nova llar !

- Oh, sí m’agrada ! Potser no és ben bé al centre, però la zona s’ho val. Molt tranquil·la, bones comunicacions, sense massa contaminació ...
I sobretot ... has vist quines vistes tenim ?

- I tant, són una meravella ! Ja t’ho deia jo, que el centre està impossible i fins hi tot per a nosaltres els preus estan pels núvols !!!

- M’agrada molt més que on vivíem fins ara, sempre a dalt del campanar amb aquell soroll infernal ... perdó, celestial!, de les campanes cada quart d’hora!

- Sí, i deixarem de banda el Rector malhumorat, que ens va dir que li fèiem malbé casa seva !, ... però era nostra!, ... cada any hi tornàvem com ens van ensenyar els pares !!!

- ... Mira ! Acabem d’arribar i ja se’ns gira feina. Ens ha arribat una nova comanda per la propera setmana!, a veure ... és una nena ! ... oh no!, ... dos, ... tres, ... un embaràs múltiple !

- ... Saps amor meu? ... només trobo a faltar una cosa ...

- Quina ???

- Com ara no hi haurà el “caparró” del Rector per aquí baix ... llavors ... com ens divertirem a partir d’ara ?

6 comentaris:

Jesús M. Tibau ha dit...

Moltes gràcies de nou per la teva participació.

Anònim ha dit...

Hola Assumpta, sóc la Karma Peiró del 3cat24.

Avui hem destacat el teu blog a la nostra web. El pots veure aquí:
http://www.3cat24.cat/noticia/326283

He cercat un correu-e per dir-t'ho, però no l'he trobat.

Si tens cap inconvenient, només ens ho has de dir (elmeu3cat24@tv3.cat)

Salutacions

-- ha dit...

jajajaja tu tens cigonyes i jo tenc gavines..... xD

Centre Hípic el 7 ha dit...

Molt divertit aquest trasllat de domicili jeje. Felicitats per sortir com a blog recomentat del dia al 3/24.

Anònim ha dit...

Quin trasllat mes bo, aquests si que no tene que damanr trasllat de linia telefonica.
Anims ets la millor.

Anònim ha dit...

També m'ha agradat molt! jejeje