Ocells des de la finestra ... i a TV3


Aquesta foto me l’han inclòs en l’emissió de l’espai “El Temps” a TV3, dins del TN Vespre d’avui !!!


El passat 22 de setembre vaig afegir un comentari indicant, com tots sabem, que entràvem a la tardor. Això no és cap novetat, ho sé.

Aquesta tarda, mentre estava justament treballant en l’ordinador, se sentia un xivarri de fons, impressionant !

Quina ha estat la sorpresa en veure tots aquells ocells (en el meu parer em sembla que són estornells, ja m’ho confirmareu), que sembla tanmateix s’haguessin citat per a una reunió de ves a saber quina temàtica, i puntualment han acudit tots en primera convocatòria.

Les fotos estan fetes des de la mateixa finestra de l’habitació on hi tinc instal•lada la taula de treball i com a darrere hi ha un edifici en construcció, de la grua n’han fet el seu punt de trobada.

Val a dir, que prefereixo mil vegades aquesta simfonia ensordidora i alhora gratificant dels ocells, que no pas amb la que cada matí a les 08.00 ens obsequia el grinyolar de la grua en qüestió.


Fins a la propera “convocatòria”, que tingueu un bona setmana ! :)

2 comentaris:

Jesús M. Tibau ha dit...

Tens raó, jo també he vist El Temps

Esther del Campo ha dit...

Oh!! Quina foto més xula! Alguna vegada també n'han posada alguna foto nostra a El temps, i fa molta il·lusió veure-la allà, amb el Tomàs Molina explicant que si el cumulunimbus això o la boira allò! S'enyora El Temps des de Madrid, per això!

Que tu també tinguis una bona setmana! :D