Blocaire Invisible'09 - La meva blocaire invisible avui fa 12662 dies





Ha arribat el moment... desprès de tots aquests dies de marejar la perdiu amunt i avall... només em cal donar a conèixer el nom del meu Blocair@ invisible.
Tenint en compte que és una persona a qui li agrada molt celebrar els aniversaris d'una manera especial...

i donant-li tombs a diverses idees...   finalment, em vaig decidir per una...

Per això, encara que no sigui el seu aniversari,
avui que sí fa 12662 dies!
desitjaria que aquest regalet meu, li agradés!


Ella és... l'Eli, del Bloc:
"Somriu, és la segona millor cosa que pots fer amb la boca"




* * *



Res millor per a un bonic despertar... que et somriguin, et mimin i et facin uns petonets...



I ho acompanyarem amb una mica de xocolata, que ens donarà ànims i forces pel dia d'avui...
un dia ple de sorpreses...


Si et sembla bé, vine amb mí
t'acompanyaré per a que puguis gaudir d'un viatge força especial...




El món del Blocaire Invisible no permet, de moment, que et pugui fer gaudir d'un viatge com a tu t'agraden,
volant pel cel, lliurement.
Però si tanques només un moment els ulls...
et relaxes...
i et deixes seduïr per les paraules d'en Goethe:


"La màgia és senzillament creure en tu mateix.
Si et capaç de fer això, pots fer que succeeixi qualsevol cosa"
cinc... quatre... tres... dos... ú...




Si tot ha sortit bé... possiblement en aquests moments estiguis  volant  perquè aquest espai, és

"des d'on neixen tots els somnis..."

i qualsevol desig... pot fer-se realitat

C  A  R  P  E      D  I  E  M,  Eli !



Avui el món, és a les teves mans...
o millor dit, sota els teus peus...


I per començar, el cel es vesteix de gala per a tu...



I encara que avui sigui un dia fred... volant, volant,
pots gaudir del mar que tant t'agrada...


O sobrevolar damunt la immensitat del desert...


Fins a refrescar-te en les plàcides aigües d'un llac...



I et deixes seduïr per l'olor de la gespa...



Fins arribar als cims més alts...
i respires l'aire pur...
 i escoltes el so del seu silenci...



Mentre els núvols juguen al cuit i amagar amb tu...


I mentre tu segueixes amb el teu vol, la terra et dibuixa un somriure de complicitat...



Però la màgia sempre te una durada limitada...
i abans que aquesta esgoti les seves últimes dosi...



La bella Venècia (que plora encara la teva marxa de fa uns dies), et sedueix de nou per tots els seus canals i racons...



I quan tu vulguis podràs asseure't,
 a esperar que el capvespre et regali només a tu
un dels moments que més t'agraden...



el moment daurat...
el seu instant més preuat...


M'agradaria pensar que t'has sentit com un àngel,
gairebé tocant el cel amb els teus dits...
ni que fós per un instant...

* * *
Desitjo que t'hagi agradat tant com a mi preparar-t'ho,
i em sentiria feliç si en aquest precís instant...


El teu rostre dibuixés un somriure tant dolç com el de la nostra petita princesa, perquè com tu bé dius sempre :




Dius en el lateral del teu bloc:
"Per tant, espero que amb el meu blog, puguis descobrir alguna cosa més de mi...".

I sí, n'he descobert moltes i principalment una per això et miro als ulls i et dic:
Eli, ets una magnífica persona, en tot els aspectes!

Ha estat una veritable satisfacció,
haver-te pogut fer aquest regalet a
tu, Eli, la meva Blocaire invisible'09.






Et desitjo un Feliç 2010!!!

Amb tot el meu carinyo,



PD. Espero perdonis el meu particular accent a l'hora de deixar-te els comentaris del B.I. que crec que et van ben bé despistar.
Però ja saps que, com deia el Veí de dalt, del que es tracta és de marejar la perdiu, hahaha.
Un petonet.


CARPE DIEM
"Jo no vull tenir pressa
Per no arribar mai enlloc,
Jo no vull tenir riquesa,
Tampoc vull ser el millor.

Jo no vull estar al dia,
Ni vull viure del passat,
Jo no vull jutjar els altres,
Ni estar pendent del demà.
Tu em deies carpe diem,
Que el temps passa volant,
Que només són quatre dies,
I els haurem d’aprofitar.
Jo no vull anar a la moda,

Que han pensat per mi aquest any,
Ni estar pendent de les notícies,
Ni tant sols dels titulars".

Música i lletra: Pep Sala




Fotografies: Assumpta Pijuan, Antonia Jurado (signades)
Quadre: Beatriz Aurora
Fotos Eli: Bloc Somriu, és la segona millor cosa que pots fer amb la boca
Resta, trobades a: Google.

* * *

Si us plau, no deixeu de veure el PRECIÓS, regal que m'ha fet la meva Blocaire Invisible:
Mercè del bloc: Els primers gestos del verd.
És el millor regal que podia haver imaginat!
Gràcies, gràcies, gràcies, Mercè



17 comentaris:

kika ha dit...

fantàstic... que xulo! i tu? ja has trobat el teu? jo ja he trobat el meu ... quina nit! :-)

Eli ha dit...

OSTRES ASSUMPTAAAAAAAAAAAAA!!!
SOMRIURES I LLÀGRIMES... PERQUE LES DUES COSES, MOLTES VEGADES VAN LLIGADES, I M'HAS FET BEN BE EMOCIONAR!!!!!!!!!!! M'ENCANTA TOT EL TEU RECULL!!!
SÍ QUE ÉS CERT QUE M'HAS DESPISTAT, PERÒ NO SÉ PER QUIN MOTIU INTUÏA QUE PODIES SER TU... SERÀ POTSER PERQUÈ M'HAVIA REMIRAT TOTS ELS BLOGS UNA I ALTRE VEGADA, I RES DE RES... LES TEVES PISTES QUADRAVEN AMB MI.... I ...
BUFFFF... ESTIC AL·LUCINADA AMB EL TEU REGAL. DE DEBÓ, MOLTÍSSIMES GRÀCIES, GRÀCIES SENTIDES DES DEL COR!
UN PETONÀS!

Cris (V/N) ha dit...

FELICITATS!!!!!!!!! quina meravella vaig trobant per a tot arreu, és una passada de bonic assumpta, i et felicito de tot cor.... Un munt de petons i que tinguis un bon dia de Reis :)

fanal blau ha dit...

Felicitats, assumpta! Ben bonic, ben dolcet...

bona nit de reis!

Jordi Casanovas ha dit...

ualaa! quina currada

Ferran Porta ha dit...

Caram, caram, sí que és una currada, aquest regal, eh? I... d'això... de xocolata d'aquesta no us en sobra una micona?

Striper ha dit...

Buaahh no trobo el meu regal!!!

Blaudemar ha dit...

Ostres!!! Quin regal tan treballat!!! Enhorabona!!! (a les dues!)

khalina ha dit...

quina passada de regal! maquíssim

rebaixes ha dit...

Quan la font raja
és que té ànima...
De bota el vi ranci
beu-ne fins que et cansi...
Blocaire invisible
regals d'impossible...
Això és l'Everest,
qui és que puja més.
Heu fet bona solfa
de tovalló i de bova
Relaxeu-vos i calleu
vostre treball pareu
i mireu, mireu, mireu...
El miracle ha fet el mag
en vostres imperials caps
Felicitats a tots
sou els mes grans del mon.
............... Anton.

kweilan ha dit...

Què bonic!!!

Joana ha dit...

Preciós!!!!!
Joana

Andrea. ha dit...

Senzillament preciós!!!!

Joana ha dit...

Preciós regal i recull!
I la música m'encanta!
fELICITATS A LES DUES!

Alepsi ha dit...

Ostres!!! Realment un gran treball!!!! Veig que li ha encantat... no és per menys! Preciós!!

Núr ha dit...

ooooh! No m'estranya que li hagi agradat perquè hi ha tantes coses d'ella, aquí! :D Un detall preciós!

assumpta ha dit...

GRÀCIES A TOTS PELS VOSTRES COMENTARIS!!!

CELEBRO QUE US HAGI AGRADAT, SOBRETOT I ESPECIALMENT A TU, ELI!!!

PER A MI FER-LO VA SER UNA DELÍCIA.
PETONETS A TOTS/ES!
I GUARDEU-VOS DEL FRED!
=)))